Aandacht trekken
Als werkgever wil je de aandacht trekken van jouw ideale kandidaat.
Heb jij een vacature open staan, maar wordt deze maar niet vervuld? Wij helpen je!
Je kunt op verschillende manieren de aandacht trekken. Ben je per direct op zoek naar een nieuwe werknemer? Dan zijn de onderdelen Jobmarketing en Sourcing interessant. Maar hier stopt het niet! Ook als je geen lopende vacature hebt, is het van belang om de aandacht te trekken van je toekomstige, ideale kandidaat. Dit doe je door te werken aan je Employer Brand. Hieronder vind je een uitgebreidere toelichting over de drie manieren.
Jobmarketing
Wij doen er alles aan om jouw vacature onder de aandacht te brengen bij kandidaten. Van het schrijven van creatieve vacature teksten tot het maken van vacaturevideo's en plaatsen van wervende campagnes. Door onze kennis weten wij precies wat er nodig is om de aandacht te trekken van de ideale kandidaten.
Sourcing
Een van de diensten die wij verlenen. Maar wat is het? Dat is het actief benaderen van de juiste kandidaten voor een vacature, via o.a. LinkedIn. Klinkt gemakkelijk toch? Maar sourcen is écht een vak apart! Wij beschikken over de juiste tools om in korte tijd veel kandidaten te benaderen. En specialistische kennis om een hoge kwaliteit te waarborgen.
Employer Branding
Ook als je momenteel geen vacature hebt open staan, is het belangrijk om de aandacht te trekken van je ideale kandidaat. Met Employer Branding werk je aan het neerzetten van een sterk werkgeversmerk. Staat er in de toekomst een vacature open? Dan heeft jouw toekomstige kandidaat al eens van jou gehoord en is de kans groter dat je vacature sneller wordt vervuld.
Meer over Employer BrandingBekijk de video hieronder, met een uitgebreide uitleg over hoe je de aandacht trekt.
Vrijblijvend meer weten over Jobmarketing?
Als je nog niet zoveel van Jobmarketing af weet, dan informeren we je hier al te graag over. Daarnaast bespreken we graag de kansen voor jouw bedrijf. Je kunt vrijblijvend een 15 min adviesgesprek met onze specialisten inplannen.
Ben je benieuwd of jij er al alles aan doet om de aandacht te trekken voor jouw openstaande vacature? Vul de checklist in en kom erachter!
Zichtbaarheid en naamsbekendheidtonen vacature minimaal 20.000 keer online
97% invulgarantie van vacatures met een duurzame match
Meer en kwalitatieve sollicitaties op vacature
Latent werkzoekendebereiken door proactief sourcen en gerichte campagnes
Transparante communicatiemet zowel werkgevers als kandidaten
Hoe vergroot Steamz de zichtbaarheid van jouw vacature en bedrijf?
Een vacature wordt minimaal 20.000 keer online getoond op verschillende kanalen.
We maken gebruik van kanalen, zoals: ...
Wat is de invulgarantie?
Onze data van afgelopen jaren toont een indrukwekkend invulpercentage van 97% van vacature, een bewijs van onze effectiviteit met de Cirkels van Aandacht aanpak. Steamz heeft...
Lees verderHoe ontvang je meer kwalitatieve sollicitaties op een vacature?
Steamz zet alles op alles om de vijver met kwalitatieve sollicitanten zo groot mogelijk te maken. Hiervoor maken we gebruik van de gouden combinatie van reactieve én proactieve werving.
Lees verderHoe bereikt Steamz latent werkzoekende kandidaten?
De grootste groep kandidaten bestaat uit latent werkzoekende mensen. Steamz verleidt deze groep met aansprekende campagnes en bereikt hen met proactieve sourcing van kandidaten...
Lees verderWelke communicatie kun je van Steamz verwachten?
Wij streven naar transparante en open communicatie, zowel met werkgevers als met kandidaten...
Lees verder