Waarom de tone of voice hét verschil kan maken

  • 2 minuten

Image

Een onderdeel van de vacaturetekst is het stukje over het bedrijf zelf. Potentiële kandidaten willen natuurlijk weten waar ze aan de slag gaan voordat ze solliciteren. Hier kun jij dus al het verschil maken.

Om dat stukje tekst zo aantrekkelijk mogelijk te maken, is het belangrijk om de juiste tone of voice te gebruiken. Een tone of voice die onderscheidend is en vooral past bij hetgeen waarover je schrijft en voor wie. Welke woorden kies je? En welke aanspreekvorm gebruik je? Daar draait het om.

Hieronder lees je wat tone-of-voice doet met de omschrijving van onze dienstverlening...

De hippe, rebelse

De hippe, rebelse

We work hard, but play harder. Met een team van tien jonge ambitieuze toppers werken wij keihard (en met veel plezier) om onze klanten succesvoller te maken. We fixen elk recruitment vraagstuk en helpen graag bij alle stappen in het recruitmentproces, maar halen net zoveel energie uit de gezamenlijke padel-potjes en vrijdagmiddagborrels.

De betrouwbare

De betrouwbare

Bij Steamz nemen we de wensen en behoeften van onze klanten heel serieus. Dankzij onze uitstekende service en hoge kwaliteit kunnen we al 10 jaar lang onze klanten tevreden maken én houden. Dit doen we door het hele recruitment-proces voor hen uit handen te nemen en zo te streven naar lange termijn relaties.

De nerdy,  bijdehante

De nerdy, bijdehante

Natuurlijk zijn wij al 10 jaar de beste in ons vak. Dat weten we als geen ander, dus het lijkt ons vanzelfsprekend bij welk recruitmentbureau je aan moet kloppen als je kandidaten zoekt... En laten we nu nét het volledige recruitmentproces voor je uit handen nemen. Gewoon, omdat we het kunnen. En natuurlijk omdat we dat graag voor je doen.

Wil je jouw vacaturetekst een boost geven?

We got you! Samen kijken we welke tone of voice het beste bij jouw bedrijf én openstaande vacature past.

Geef mijn vacaturetekst een boost!
style-element

Deel artikel: